Drobečková navigace

Úvod > Služby > Autokarosárna

Autokarosárna

Jsme vybavení vlastní karosárnou i lakovnou a naši zaměstnanci mají mnohaleté zkušenosti s řešením pojistných událostí.

Zajišťujeme:

  • opravy havarovaných vozidel všech značek
  • opravy a výměny poškozených častí
  • rovnání karosérií na rovnacím rámu
  • úpravy dílů karosérií
  • zajištění opravy/sváření plastových dílů
  • geometrii nutnou po nárazu včetně seřízení odklonu
  • seřízení světel

Na základě plné moci za Vás vyřešíme pojistnou událost na vozidle s jakoukoli pojišťovnou. Jsme smluvní pro pojišťovnu Uniqa pojišťovna a.s., ale opravujeme vozy v rámci pojistných událostí na všechny pojišťovny.

Řešení pojistných událostí

Jak postupovat při pojistné události

Pokud nebude nehodu šetřit policie, vždy vyplňte společný "Záznam o dopravní nehodě".

Policii volejte v případě, že:

  • škoda na vozidle nebo jiném majetku je vyšší než 100 000 Kč
  • dojde-li k zranění či úmrtí osob
  • vznikla škoda na majetku třetí osoby
  • vznikla škoda na dopravním značení nebo pozemní komunikaci
  • nelze jednoznačně určit, kdo nehodu zavinil

Poznamenejte si jména, adresy, telefonní čísla a další kontakty všech účastníků nehody včetně případných svědků. Pojistnou událost nahlaste na pojišťovnu.

Jak nahlásit pojistnou událost?

Jste POŠKOZENÝ a znáte viníka: hlaste škodu na pojišťovnu, u které má viník nehody sjednáno povinné ručení, v tomto případě máte nárok na náhradní vozidlo zdarma a nehrozí Vám žádná spoluúčast. Pokud je Vaše vozidlo psané na firmu, zaplatíte pouze výši DPH z faktury za opravu. Následně si celou částku DPH budete nárokovat v přiznání k DPH.

Jste POŠKOZENÝ, viník je však neznámý: jedná-li se o vandalismus, střet se zvěří, či živel, oznamte pojistnou událost pojišťovně, u které máte sjednáno havarijní pojištění (či připojištění). V tomto případě aby Vám vznikl nárok na uhrazení náhradního vozidla, pokud však nemáte v rámci havarijního pojištění náhradní vozidlo připojištěné. Konkrétně střet se zvěří nemusíte mít ve svém havarijním pojištění zahrnuto. Ne všechny smlouvy tento problém pokrývají. Případně existuje připojištění k povinnému ručení, je to ale opět pojištění navíc, které běžná pojistka z povinného ručení nekryje.

Jste VINÍK: hlaste škodu na svou pojišťovnu, u které máte sjednáno povinné ručení - z toho se bude platit škoda poškozeného. Škodu na Vašem vozidle lze vyřešit z Vašeho havarijního pojištění. 

Aby vznikl právní základ k proplacení škody, která vznikla dopravní nehodou, vždy musí škodu nahlásit na pojišťovnu viníka jak poškozený tak viník. 
Pojistnou událost nahlaste pokud možno co nejdříve, dokud jste v přímém kontaktu se všemi účastníky nehody, předejdete tak pozdějším komplikacím, kdy např. viník nehody nehodu nenahlásí. Existují různé způsoby, jak nahlásit škodu: telefonicky, prostřednictvím on-line formuláře na webu příslušné pojišťovny, písemně vyplněním předepsaného formuláře či osobně na pobočce.

Při nahlášení škody se Vás operátor zeptá, v jakém servise budete chtít opravu zrealizovat. Pokud uvedete náš autoservis, operátor Vám přesně řekne jak máte sestavenou smlouvu a co to pro Vás znamená. Smlouvy jsou různé a ve většině případů s tímto postupem pojišťovna souhlasí a nehrozí tak žádné krácení pojistného plnění čehož se většina zákazníků obává. Naopak pojišťovny opravu vozu u nás většinou vítají, jelikož máme nižší hodinové sazby oproti autorizovaným servisům, oprava je tedy ekonomičtější.